Garantia produselor
DAV ofera garantie pentru produsele comercializate in conformitate cu Ordonanta 21 / 1992 si Legea 449 / 2003. Perioada de garantie a produselor este de 30 de zile calendaristice de la data achizitionarii .
Clientul , pentru a beneficia de garantie , trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
- sa informeze in scris DAV asupra defectului constatat si asupra intentiei sale de a solicita remedierea acestuia,
- sa furnizeze DAV produsul reclamat insotit de factura si chitanta,
- sa contribuie la solutionarea problemei prin furnizarea informatiilor sau documentelor necesare.
DAV nu va acorda garantie in urmatoarele situatii :
- neindeplinirea cumulata a conditiilor anterioare,
- deteriorarea a fost provocata de catre client , voit sau nu,
- produsul nu mai are toate accesoriile initiale,
- produsul nu mai prezinta toate etichetele sau emblemele nedetasabile existente la livrare.
Termenul de acordare a unui raspuns este de 5 zile lucratoare din momentul receptionarii produsului de catre DAV .
Termenul de solutionare a problemei este de 14 zile lucratoare din momentul primirii produsului de catre DAV. Solutiile propuse clientului in situatia constatarii unui defect ce cade in culpa producatorului , pot fi :
- remedierea partiala sau totala a defectului,
- inlocuirea produsului cu unul identic sau cu unul similar
- rambursarea partiala sau totala a contravalorii produsului.
Clientul se poate adresa organelor competente in cazul in care nu este satisfacut de solutiile oferite de DAV .