Garantia produselor

DAV  ofera garantie pentru produsele comercializate in conformitate cu Ordonanta 21 / 1992 si Legea  449 / 2003. Perioada de garantie a produselor este de 30 de zile calendaristice de la data achizitionarii .

Clientul , pentru a beneficia de garantie , trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :

- sa informeze in scris DAV  asupra defectului constatat si asupra intentiei sale de a solicita remedierea acestuia,

- sa furnizeze DAV  produsul reclamat insotit de factura si chitanta,

- sa contribuie la solutionarea problemei prin furnizarea informatiilor sau documentelor necesare.

 DAV  nu va acorda garantie in urmatoarele situatii :

- neindeplinirea cumulata a conditiilor anterioare,

- deteriorarea a fost provocata de catre client , voit sau nu,

- produsul nu mai are toate accesoriile initiale,

- produsul nu mai prezinta toate etichetele sau emblemele nedetasabile existente la livrare.

Termenul de acordare a unui raspuns este de 5 zile lucratoare din momentul receptionarii produsului de catre DAV .

Termenul de solutionare a problemei este de 14 zile lucratoare din momentul primirii produsului de catre DAV. Solutiile propuse clientului in situatia constatarii unui defect ce cade in culpa producatorului , pot fi :

- remedierea partiala sau totala a defectului,

- inlocuirea produsului cu unul identic sau cu unul similar

- rambursarea partiala sau totala a contravalorii produsului.

Clientul se poate adresa organelor competente in cazul in care nu este satisfacut de solutiile oferite de DAV .